Zalimzaman ihmale gelmez geçmiş olsun kötü örnek olmak istemem ama büyük oğlum 2 buçuk yaşındayken tv sehpasına çıkıp düşmüştü ilk çok ağladı çok hiç ağlamadı sustu dokunduk kırık çıkık varmı diye hiç tepki vermedi aradan 2 saat geçti içim rahat etmedi kalkıp acile gittik doktor muane ederken yine ağlamadı röntgene girdi 2 yerden kırık el bileğinden dirseğini kadar alçıya aldılar 2 ay alçıda kaldı.