ikra canım benim oğlum şimdi 4.ayın içinde doğduğundan itibaren bende aynı durumu gözlemledim 2 aylıkken sık görüyordum bende tremor rahatsızlığı var bi çeşit iyi huylu titreme şüphelendim norolojiye mr günü aldım sonra korktum gitmek istemedim çok küçüktü şimdi görmüyorum bi kaç kişiden daha duyunca iyi ki gitmemişim diyorum esnerken korkunca fln çok oluyordu şimdi çok şükür yok doktorda epilepsi olabilir demişti ama kendimi korkutmadım açıkcası sizlerde korkmayın onun belirtileri çok başka bi çok bebekte oluyor demekki dönemsel