Benim kızımın ki 4 buçuk aglıkken kapandı. Kan testi falan yaptı sorun görmedi nöroloji doktoru. Daha sonra endokrinolojiye yönlendirdi. O doktor da kan tahlillerinde sorun yoksa her ay büyümesini bekleyeceksiniz dedi. Kafa çapı büyüyor şükür inşallah sorun olmayacak