Aliye_22 bizde 2 3 gün önce atlattık 6.hastalığı. Son 2 gün kızımda çok terledi, terlemesin diye ince giydirmeme rağmen terledi ama şuan iyi çok şükür döküntüler kızarıklıkta bir gün çok fazlaydı 2.gün çok azaldı ve akşamına bitti. Doktorumuz bi tane alerji şurubu verdi ama bize onu kullandıkta mı geçti bilmiyorum. Şimdilik iyiyiz çok şükür size de çok geçmiş olsun 🤲🏻