Ejderefeninannesi bizim bebeğimimizde demokuyordu hırıtlı gibi, bir yaşına kadar olur henüz burun delikleri küçük olduğu için zamanla azalıp geçecek dedi. Ben yine de banyodan sonra temizliyorum burnunu rahat nefes alaın diye. Gözde aulanma değil de çapaklanma vardı. İlk doğduklarında gözyaşı kanallarıntıkalı olduğu için olurmuş. Muhtemelen sizin de bebeğiniz üşümüyorsa henüz küçük olduğu için oluyordur tabi mümkünse bi doktora danılmak en iyisi