Ben gittim 8 seans aldim 4 seans gittim herhangi bi fark yok. Oraya basladigindan beri diyette yapiyorum diyetle 4-5 kilo verdim ama incelmeye dair cok az bsy var oda spor felan yapiyorum korse takiyorum yamuna ondan kaynakli bence.Ve bu durum beni cok üzdü. Bi 4 seans daha gidicegim ama sanmiyorum bsy degiscek. Hem o kadar para hemde biraz acili bi islem bilemiyorum
benm fikrim diyet ve spor yapin evet agir ilerleyen bi surec ama bende hizli sipsak zayiflamak icin gidiyorm suan bi fark yok:)