Yani post açmışsınız ama istediğinizi vermeyen herkese düşman olmuşsunuz. Siz evet kesin otizm diye teşhis koymasini herkesin sizi onaylamasını bekliyorsunuz olayı zaten kafanızda bitirmişsiniz bu şekilde evladınıza zararınızdan başka birsey veremezsiniz. Çocuktan önce sizin bi psikoloğa ihtiyacınız var denemelisiniz bence.