Sevgili Anneler Merhaba🙋🏻♀️
Bebeğim 2 ay 10 günlük. 2.ay aşımızı olduğumuz günden bu güne kadar (Çarşamba-Cuma) bebeğim akşamları huzursuzlaşıyor. Ağlama krizleri yaşıyor ne emzik, ne meme nede mama alıyor🤷🏻♀️ Hiç bir şekilde de sakinleşmiyor😔 Bu durumu yaşayanınız oldu mu? Benim ilk bebeğim eşimde bende ne yapacağımızı şaşırdık. Bu geçici bi durum mu? Önereceğiniz şeyler neler? Yardımınıza çook ama çook ihtiyacım var😔🙏🏻