Nurr89 benim kizim da vardi çift taraflı 1 ay oldu ameliyat olalı . Bebeğini olabildiğince ağlatma fıtık siser oynar yerinden. Üşümesin birde canım, zorlanmayacak yani çocuğun yoksa fıtık şişer ağrı yapar . Idrar kaka yaparken zorlanır enduse eymr masaj yap karnina fıtık yerine değil tabi ameliyat hemen yapıldı gi aksama eve dönülüyor korkma zor stres bir dönem ama geçiyor canım sabırlı ol . Dikkat et