2 gündür öksürük, burun tıkanıklığı ve sıkışıklık sebebiyle hastanede yatıyoruz az önce doktor geldiğinde rsv virüsünden şüphelendiğini söyledi hangi testler nasıl yapılıyo ve iyileşme sürece ne kadar sürüyo bilgisi olan var mı bu arada rsv aşısını prematüre doğduğu için raporlu olarak yaptırıyoruz 1 doz kaldı