18 aylık kızım alerjik bi bebekti ek gıda ile kabızlık sorunu oldu sürekli cani yandi tuttu tam geçti aylardır rahattık yine yeniden başladı kORKUYOR HEMDE DELI GIBI TUTUYOR SIKIYOR ODA ŞANCI OLUYOR lavman ile yapıyor lavmandan da çok korktu napicam elim kolum bağlı. 18 aylık bir bebeğe nasıl anlatırım naparim çok yoruldum sürekli ılık dus ilaç bi kısır döngü içine girdik ki .nasıl unutacaz 😭😭😭