Prenses_annesi22 Bayan34 cnm senınkı kurdesen yanı alerjı olmus doktora götür istersen.Bende öyle olyorm alerjım var ama herseye ıgne vuruluyorm oyle gecıyor aman dıyım hafıfe almayın
Smryna Cerenaslan özelikle karnesine baktım. Kkk 3 asi karma olarak 9. Ayda yapıldı. Bizim saglik ocagimizda 12. Aya cekilmisti ama bizim doktorumuz 9. Ayda yaptı. Şimdi sağlık ocağında 1 yaş aşımız var sadece
Cerenaslan Smryna 9. Ay da var evet göçler çok olduğu için yapılıyor. Yazdım zaten önceki yorumumda 9. Ay da aşı var diye 😊