Arkadaşlar osteocare kullandığım zaman inanılmaz kemik ağrılarım olduğunu fark ettim. Hatta ara vermiştim geçen hafta tekrar başladım. Kemiklerim patlayacak gibi ağrıdı korona oldum zannettim. Bırakınca geçti tekrar. Kullananlar ne gibi yan etki görüyorsunuz ya da bi etkisi oluyor mu