YusufTuran bebeğim 7 aylık Bildiğim kadarıyla aktaracağım . Bence yetmese ağlar, kaka yapması yetiyor anlamına geliyor diye biliyorum , emme aralıkları sütünle alakalı değil çok emiyorsa süt yok diyemeyiz sütünü elinle sık nasıl fışkırıyor mu yoksa çok az mi geliyor bu şekilde anlarsın . Telaş yapma sen annesin güzel karar verirsin çevreye çok bakma annen bile olsa psikolojik baskı olabilir istemeden . Doktora gidersen kafanda da soru işareti kalmaz aklına takılan her şeyi sorabilirsin