Sahra0705 Kızım 10 aylık önceden saat 8 de uyuturdum Bi tek açıkınca uyanırdı 3 gündür 5 dkya bir uyanıyor gözü kapalı ağlıyor biraz sallıyorum uyuyor neden olabilir acaba kızlar Bi yeri Felan mı ağrıyor?
frambuazliturti Sahra0705 bizde yeni 10 aylık oldu, bu aya kadar akşam 8-8,30 gibi uyurdu ama dediğinz gibi sık sık uyanırdı. Artık 9 buçuk gibi uyutuyorum uyanmaları azaldı şükür. Günde üç uyku yapıyordu onu da yeni 2 ye düşürdük
Krgztuba Sahra0705 aynı durumdayız 10aylık olduk ne uyutabiliyorum ne başka bişey saat başı kalkıyor gözü kapalı ağlıyor yatakta rahat edemiyor gibi sürekli mızıklıyor çözemiyorum atak haftasındayız ama bir aydır böyle
Krgztuba Sahra0705 ua her atak dönemini çok ağır atlatıyoruz sizde öylemi bizimle birlikte olan bazı bebekler hissetmiyor bile
Sahra0705 Krgztuba bizde bu zamana kadar hissetmedik ama bu çok zor geçiyor bilmiyorum başka bişey yoktur inşallah