arasbek Kızlar 2 yaşındayız aptamil mama kullanıyoruz hala süte nasıl geçiş yapabilirim normal süt denedim içmedi bebe bisküvisi de denedim öyle de içmedi bi iki kere devam sütü denedim onu içmişti sizler nasıl yaptınız acaba