Hamileyken herkesin söylediği emzirirken verirsin kilonuydu. Bende ona güvendim yedimde yedim ve hamileliğimde 20 kilo aldım. Doğumda 10 kilosu gitmişti ama şuan emzirdiğim halde iki kilo geri aldım. Hani gidiyodu emzirirken 😕
Sezaryan doğum yaptım. Spor yapmak için 6 ay kadar beklemem gerekiyormuş. Yürüyüş yapsam havalar soğuk her gün bebeği dışarı çıkaramam. Diyet yapsam sütüm hemen azalıyo 😕 Bir an önce kilolarımdan kurtulmak istiyorum ama bebeğimde anne sütü alsın istiyorum.
Kendimi artık zerre kadar beğenmiyorum 😭😭