Prensesannesi411 Kızlar kandaki crp yüksekliğim 93.7.cikmis doktor hicbisey demedi Aralık’ta yapılmış doğumdan 20 gün sonra neden öyle acaba
Bebeklerm Prensesannesi411 doğumdan sonra bendede baya yüksek çıkmıştı canım baya kafaya takmıştım nette araştırmıştım olmadık şeyler yazıyordu ama doktorum ilaç kullanımından grip nezle dahi olsak değerin yükseldiğini söyledi ilaç bitiminden 20-30 günde düşüşe geçermiş tekrar tahlil yaptırın geçmiş olsun
AnnesininUmutu Prensesannesi411 Sezaryen mi oldunuz ya da doğumdan sonra antibiyotik yazdı mı doktorunuz?
Prensesannesi411 Biscolataerkegim idrar yolu enfeksiyonu var dedi sadeve bı gece kullanımlık toz verdi o kadar
Prensesannesi411 Bebeklerm 3 ay olmuş canım. Daha yeni fark ettim internetten baktım gerçekten çok moralim bozuldu yazilanlara
Biscolataerkegim Prensesannesi411 Şimdi ne durumda peki antibiyotik de ilk etapta yükseltir sonra düzene girer enfeksiyon iğlesme sürecinde
Prensesannesi411 Biscolataerkegim bidaha yaptırmadım bilmiyirumki şimdi gördüm doktor hicbisey demedi