Dyg_snsl 2.5 ay önce sezeryan oldum dikiş yerimin en başında kaşıntılı hafif şişlik var kaç gündür neden böyle bilgisi olanlar yazabilir mi sivilce mi ne anlamadım hafif kararmış kaşınıyor 3 gündür
sdyrnkgn Ben 22 gün öncr doğum yaptım ama dikiş bölgemde şişlik ve acı vardı hafif. Dün doktoruma gösterdim, kıl kökleri yüzünden oluyo dedi. Mıayene etti iltihap fln var mı diye ama sorun çıkmadı🙏🏼