3 ay önce kızım 9,5 aylıkken işe başladım. Şimdilik 6,5 saat çalışıyorum hafta içi her gün ama bazen vaka uzarsa 8 saat de ayrı kaldık. Babası ve bakıcı dönüşümlü bakıyor ve unutmadı beni hiç. Sadece bebeğiniz şu an tam olarak anlamıyor, 11 ay gibi arkamdan ağlamaya başladı mesela kızım. Her gün konuştum anlattım bay bay yaptık ve şu an pek ağlamıyor. İlk zamanlar benim de öyleydi hatta bakıcıya çok bağlanmıştı şimdi asla istemiyor.