Merhaba,
2.50 aylık bebeğim var,diyetisyen eşliğin de sağlıklı kilo vermek istiyorum,sütümde azalmasın diye kafama göre diyet yapmak istemiyorum,önerebilceginiz diyetisyen var mı gittiğiniz yada methini duyduğunuz.doğumdan sonra daha da fazla kilo almaya başladım 🤦♀️