Kalbim_oglum https://imgyukle.com/i/NrNk0I oğlumun hiç dişi çıkmadı 7 buçuk aylık olmak üzere altta şişme falan yok ama üstler böyle ilk bunlar mi cikacak ve illa alt dişlerin çıkmasi için şişmesi mi lazim damaklarin
Avsininannesi15 Kalbim_oglum yok canım daha üstlerdede şişme yok. Böyle olmasi normal uclara doğru şişdiyi zaman çıktığı anlaşılıyor
Tcrtcr Kalbim_oglum bizimde ilk bu şekilde başladı Ve ilk üst dişleri cikti. 9 Ay lik olunca. Normalde alt diş çıkıyormuş genelde ama bizim üst cikti . Olabiliyor yani
littleprincesmom Asli06 Benimde üstten kenardan cıktı. Apsedir diyorlar diş değildir diyorlar. Kenardan çıkmaz diyorlar. Anlamadim.
Avsininannesi15 Kalbim_oglum evet canim ama merak etme benim kizimda 8 aynda dış cikarmaya başladı ama hepsini peşpeşe çıkardı
Asli06 Kalbim_oglum evet canım bizde şok olmuştuk sornadıgım kimse kalmadıydı herkez normal dedi şok olan oldu hastaneye götür diyen oldu 😄