Mom053 merhaba, kisik ateşte pişirmeyi deneyin belki ondan cıvık kaliyordur. Oğlumun kahvaltisina genelde bu tarifi yapıyorum tatlı değilde tuzlu olsun istersem keçiboynuzu unu ve tarçın koymuyorum onların yerine peynir koyuyorum.
1yumurta (1yas altı için sadece sarısı)
1 tatlı kaşığı yoğurt
1 tane ceviz
Çok az tarçın
1 tatlı kaşığı keçiboynuzu unu
Tüm bu malzemelerin içine çok az yağ koyup boza kıvamına gelene kadar da un ekleyip karıştırın. Yanmaz yapışmaz tavada birer çorba kaşığı alıp alıp kısık ateşte pişirin.Afiyet olsun ☺️