Benim oğlum da da oldu damaklarına diş etlerine kadar bulaştı 20 günlük bebek. Dün doktora götürdüm bir ilaç verdi günde 3 kere gazlı bez ile ağzını güzelce sil 1-2 damla da sildikten sonra damlat 1 saat ağzında kalsın tok karna yapki dedi. Dün kullandığım gibi %50 geçti bugün 2. Gün ve sabah akşam yaptım sadece çünkü diş etinde azıcık bir şey kaldı diye dili damağı falan geçti tamamen. Zaten doktor 3 güne geçer demişti yarın da sabah akşam yaparım diş etindeki de geçer zaten çok şişmişti baya indi. Bence ihmal etmeyin mantar bu arttıkça çoğaldıkça daha zor. Karbonatlı su bende denedim doktora götürmeden ama işe yaramadı. Olmuş bir şeyi geçirmiyor demek ki.