Kızım 13 aylık keşke daha önce başlasaydım.Suluk aldık çekemiyordu neyse video falan izledim biraz üstüne gittim sonuç başarılı artık suluğu çekiyor çok şükür .Daha önce başlasam yapardı bir de benim kızım 9 aylık mamayı bıraktı biberonda içmiyordu o yüzden çekimeyi pek bilmiyordu.Bence başlamayan varsa başlasınn şimdi bu suluğu onun ulaşabileceği yere koyuyorum bana ihtiyacı olmadan suyunu içiyor .Dökülmüyorda 🙏🤩 pipetle içirmeye başlayın gerisi geliyor 💓😬