pembeninkurku naçizane görüşüm, kaç gündür hoplaya zıplaya emziriyorum demişsiniz. Meme reddi ciddi bir olaydir. Bı arkadaş yazmış 5ay ayakta emzirdim. Eğer memeyi bu şekilde hoplaya zıplaya ayakta kabul ediyorsa bir kaç gün değil bu arkadaş gibi gerekirse 5ay da ayakta emzirceksiniz. Bu arada sagip kaşıkla verin inanın yapabilirsiniz biraz alıştırma yapmak gerekiyor. Biberonla verecekseniz biberon değiştirin ya da onu da ayakta hoplaya zıplaya verin. Uykuluyken ya da uykudan uyanmisken emzirin. Emmek istemezse zorlamayın biraz zaman geçsin sonra tekrar verin. Bu arada bebek kaç aylık belki aç degildir yenidoğan döneminde bebekler emme bir reflekstir memeyi ne zaman verseniz emer ama ilerleyen zamanlarda tokluğu açlığı ayırt eder yoktur emmek istemez. Biz de bunu meme reddi sanariz. Bir beslenme düzeni oluşturun. Instagram’da annesutu doktoru var onu takip edin meme reddi postlarinin altind ayazan yorumlar benim çok işime yaramisti. Bol bol ten tene temas. Sessiz Los ortamda emzirin. Baktınız olmadı beyaz gürültü açın. Fön makinası elektrik süpürgesi açın. En önemlisi sakın olun strese girmeyin inanın butun bunlar geçecek siz kararlı olun yeter. Kolaylıklar diliyorum.