İyi akşamlar sevgili anneler, bir hafta önce bir yaş aşısı olduk. Aşıdan sonra ilk iki gün hafif düzey ateşimiz oldu ve geçti. Bir hafta sonra tekrar ateş başladı . Hemşire ile görüştüm kesinlikle ateş yapmaz dedi ama birçok yerde ateş yaptığını okudum . Bizim yaşadığımızı yaşayan oldu mu ? Normal bir durum mu yoksa aşının etkisi değil mi ? Üç farklı aşı yapıldı , hepsinin farklı zamanlarda yan etki yapma olasılığı sizce var mı ?