Mucizelerveanneleri Kızlar merhaba 3.ayı dolduran ikizlerim var Normalde akşam saat 10-11gibi banyoyla yatırıp gece en fazla 3e kadar uyurlardı ve sonrasında saat başı veya daha sık kalkarlardı öğlen leri ise kısa kısa bazen 1-2saat hafif uyur uyanık gibi uykuları olurdu Son dört beş gündür🙄 Akşam 9gibi yatış sabah beş gibi ve yedi de beslenme be sonrasında 9gibi bazen ben bazen onlar kendi kalkarak uyanış sonra 11 gibi tekrar yatış ve aralarda ben kaldırarak Akşam 6ya kadar uyku 🤔 Şimdi diyeceksiniz ki güzel Ama ben anlamadım birden bire böyle olurmu fazlamı normal mi Bakıcı var aklıma neler geliyor evde kamera var,işim eve çok yakın zırt pırt evdeyim çat kapı,günde belki 20kez evdeyim Ama işte aklıma neler geliyor Akıl verin lütfen Normal mi Değil mi Bu bakıcı hurafeleri kafamı mahvetti Yok uyku ilaçları Yok bıngıldağa iğne batırma 🙈 Sizin bebeklerinizde bu ayda uyku nasıl veya nasıldı 🙏🏻
Glyykt Mucizelerveanneleri bizim kinin sadece gece uykusu var 8 de yatiriyorum sabah 7 de kalkıyı gündüzleri yarım saat falan uyuyo bi kaç kere yarimşer saat yatırmaya çalışıyorum gündüz yatırma çok zorlaniyorum 3 ay 14 gnluk
Btlszr Mucizelerveanneleri 2 buçuk aylığız biz. Akşam 10 buçuk 11 gibi gece uykusu sabah 8e kadar 2 yada 3 kere uyanıp emip uyuyor. Gündüz de 30 dk 40dk lık uykular bazen çok nadir 1 saati geçiyor salıncakta pışpış sesiyle o da.
Sehererkul Mucizelerveanneleri benimki sabaha karsi uyuyo nerdeyse ogleleyinde kalkio ya bi duzelmedi 😑
Yasinuguriklima 3 ay 3 günlük oğlum var gece 11-12 gibi yatıyor sabah 5 e kadar emip tekrar uyuyor 1-2 saatte bi emmek için kalkıyor 10.30 a kadar o kadar gündüzleride pek uyumuyor uyusa da ara ara kalkıyor gündüz uykumuz pek düzenli degil bazenleri geceleri sık kalkıyor bazen geç yatıyor o kadar