annesikuzusuu kızlar bugün bebeğim için kıyma aldım ilk defa vericem aldıktan 5 6 saat sonra eve gelip buzluğa koyabildim ilk aldığımda rengi kırmızıydı eve gelince bu şekilde oldu bozulmuşmudur sizce içim rahat etmedi
annesikuzusuu Bhrkerem evet kokusuna tadına baktım da bişey yoktu bebeğime yedireceğim için tereddüte düştüm teşekkür ederim