Bebeğim 4 aylık ve sezeryan ile dünyaya geldi ayıptır söylemesi ne kadar süre sonda ikinci çocuğu yapmak lazım yanı bu aralar biraz şüphelerim var da olur mu olmaz mi kafamda deli sorular bende size sormak istedim ne kadar süre sonda 2. Çocuk olmalı ?