Minneee benim oğlumda geçmedi o durum 5.5 aylık. Ben birkaç gündür şöyle yapıyorum. Ha bu şekilde bir uykusunu uyutabiliyorum gündüz. Uzatabilirsem eğer uyanmiyor bu kez. Örneğin hamakta uyuttum.. derin uykuya geçtiğini bildiğim an alıp yerini değiştiriyorum. Başka odaya geçiyoruz. Yine uyanıyor bazen. O zzaman da yüzüstü yatırıp yanında uzanmaya devam ediyorum. Etrafa gülücükler saçıp bakiniyor.10 dakika sonra geri uyuyor. Mesela kucağınıza alıp uykuya devam ettirebilirsiniz. Önerilmiyor ama ben gazına iyi geldiği için o aylarda yüzüstü de yatıyordum. Sırtüstü uyutup iyice daldiktan sonra yüzüstü cevirirdim ben olsam