ufuk0505 benim kızım da 8 aylık emerek uyuyor uyku saatlerini oturtmaya çalışıyorum şu anda sabah 8de kalkıyor 11de ilk uyku 16da ikinci uyku gece uykusuna 22den önce yatmıyor erkene çekmeye çok uğraştım ama olmuyor gece sürekli uyanıyor gazdan dolayı emerek uyuduğu için.ancak bu şekilde bir düzenleme yapabildim şimdilik.uyku eğitimi için ne yapmam lazım illa erken saate mi çekmem lazım