Kızlarr çok şükür kızıma kendi çapımda uyku eğitimi verdim galiba 😁 yani kesin galiba 😂😂
Kızım 7 aylık. Ve asla emmeden uyumazdı. Bazen 20 30 dk emer yinede uyumazdı hırslı hırslı emerdi… tabi artık yorulduğumu yıprandığımı hissettim ve bU kadar bel ağrısı yetti dedim 😁 çünkü gerçekten çok zorlanmaya başladım… neyse.. gelelim nasıl yaptığıma, karnını doyurdum yani tok olduğundan emin oldum önce kendi içimi rahatlattım yani, sonra uyku vaktine yarım saat kala odaya girdik gündüzse fon perdeleri çektim odayı kararttım gece ise antreden ışık açık bıraktım loş bir ortam yani. Yine emzirdim ama uyumasına izin vermedim. Sonra yatagına yatırdım TABİKI AĞLADIIIIII
1 dakika kadar almadım ağladı sonra aldım sakinleştirdim tekrar koydum 2 -3kez aynı şeyi yaptık sonra ağlamadı sustu üstünü örttüm parmağını ağzına koydu emdi emdi uyudu. 1 haftadır böyleyiz ilk günki ağlamaları gün geçtikçw azaldı tabi şimdide huysuzlanıyor ama en fazla 15 dl sürüyor uyuması önemli olan bizim kararlı olmamız yanihanımlar soru varsa alabilirim ❤❤❤