Merhaba herkese. Kararsiz kaliyorum her seferinde olabildigince az yapiyorum ama corbalar kaliyor. Gecen havuc patates kereviz vs. Corba gibi yaptim sicakken kucuk kavanozs koydim ertesi gunde verdim ama bu aksam hazir aldigim sebzeli irmik corbasi vardi , yaptigimin yarisini yedirdim geriye kalani koysam mi bu sefeelik daha var. 🤔