Uzay Merveedd sisiznde mi yamukluk vardı. Ben çok takıyorum öyle kalıcak diye tepeden bakıldığında baya belli oluyo bi tarafın basık oldugu
B007 dlekturann d vit veriyorum canım günde 3 damla korkuyorum açıkcası bu internet zaten beni bitirdi okudukça bi şeyler moralim bozuluyo bi cerraha götürüyüm baksınlar inşallah korkulacak bi şey yoktur sağlıkla büyüsünler 🤲🏻
Uzay Busrataberk ya instagramdan eklermisiniz kafa şeklinin fotosunu gönderiyim sizin bebeğinizinde aynı mı acaba ben çok takıyorum kafa şekline cidemture instagram adresim
Alyammmm B007 başı gayet uyumlu bak korkmana gerek yok ama Bi film cekinmesinde yarar var sen bilirsin
Uzay Merveedd Merveedd yaaa bizim de öylee yandan bakınca alnından snra düz gelmiyo yukarı doğru gidiyo. Çok rahatladım şuan 😊😊🥰😍❤️
Ygz B007 4 aylıkken bir toplu iğne başı kadar açıklık kalmıstı smdiye kapnmıstır 6,5 aylığız doktorumuz önemli olan bas cevresi bıngıldak değil demişti
Ygz B007 canım en son 1 ay önce 42,5 du sanırım tam hatırlamıyorum🙄 ama merak etme herksinki kapanablir erkenden bas cevresnn düzenli büyümesi lazım sadece
Birgaripanne B007 bizimde bıngıldağımız küçükmüş. Doktor olabilir dedi. Önemli olan baş çevresinin büyümeye devam etmesiymiş.