prensinveannesininguncesi Figen33 eğer okuduğunuzu anlasaydınız böyle bi yorum yapmazdınız .Lohusa olduğu için fazla bişey yazmadım inanın lohusa olmasaydı daha farklı şeyler yazardım .Ayrıca ben kafana göre mama ver falan da yazmamışım ama bence tekrar okuyun yorumumu
Figen33 prensinveannesininguncesi Okuduğunuzu anlasaydiniz falan bunlar nasıl cümleler ben size bu tarz konuşmadım sizde benimle bu tarz konusamazsiniz burda anneler olarak birbirimize yardımcı oluyoruz sızın mama öcü mu vs demenize yanıt verdim eğer ki düşüncelerinize yorum yapılmasını istemiyorsanız burda yazmazsiniz burası herkese açık bir platform bu şekilde bı üslupla konuşmanıza gerek yok iyi akşamlar!
prensinveannesininguncesi Figen33 hanımefendi yazdığımı okuyup anlayıp yorum yapsaydınız dememin neresi kötü ? Mama öcü değil yani ama siz bunu anlamıyorsanız ben ne yapabilirim ??
Figen33 prensinveannesininguncesi Bence okuduğunu anlamama problemi sizde var her neyse daha fazla sizinle polemiğe giremicem.