Gularsl07 evet bende de olmuştu kokumdan nefret ediyordum kimseyi yaklaştırmıyordum Yanıma. her sabah duş alarak güne başlıyordum ona rağmen sanki hep kokuyordum. Ama geçiyor ve her şey normale dönüyor. İlk aylar hormonlar, yeni bir bebek, alışma süreci biraz zorlıyor sonrası aydınlık❤️