AcemiAnne36 Bebeğim beni en fazla 5dk Emiyor . 5 dk olunca diliyle ittirip ağlamaya başlıyor ve asla yeniden ağzına almıyor . Sebebi ne olabilir kızlar? Ne olur yardım edin ? Kime danışıp yardım alacağımı şaşırdım . Emmeyi bırakacak diye çok korkuyorum . Ne yapabilirim ??
Minnakyavrum AcemiAnne36 5 dk emip uyuyorsa aradan 2 dk geçsin aliyosa vermeye çalışsın benimki uyuduğu halde emiyordu ne yap et vermeye calis canım çok zorlamadan sarılığı bi atlatsın zaten o kendi isticek istedikçe vericeksin
Havvahavvaejderha AcemiAnne36 çenesi yoruluyordur cunki çene kasları henüz gelişmemiş bu yüzden sık sık emzirin
Gonul_celen AcemiAnne36 önemli olan kilo alımı ilk günden beri 5 dk geçmez emmesi ama kilo alımı iyi geçen bir yerde okudum bazj bebeklerin emini gücü yüksek oluyormus sanırım bnm ki öyle 😂
Tubutubu Sut az geliyosa ya da gaz varsa aglar kilo alimi iyiyse sut iyi geliyodur doydugu icin istemez gazi gelir