Ezgidurdu biz de uyandıramıyoduk o dönem koltuk altını gıdıklayın demişlerdi hafif sert bi şekilde koktuk altlarına bastırınca bizde işe yaramıştı kucağımda uyuyunca bi yandan gıdıklıyoduk bi de ayakları çıkarıp altına bastırınca da uyanıyordu. Ben de bi gece altı saat uyandıramAyıp hastaneyi aramıştım bana onlar koltuk altını belini gıdıkla demişlerdi