Tosbik6 Ben 1 aydır kendi ne zaman uyanırsa o zaman emzirmiyorum çünkü emzir gazını al uyut derken diğer emzirme saati geliyor ve uyuması zorlanıyor baktım böyle olmuyor doktoruma sordum 1.aydan sonra kendisi uyanınca emzir dedi çünkü çocuğun uyku kalitesi düşüyor bu sefer hircinlasip uyumuyor şuan o yaptığım hatadan dolayı çocuk ta uykuya dalma sorunumuz var mesela