Aysegulozalp valla ben vitaminin içinden çıkan damlalıkla verdim. Parmağımı ya da emziği emerken yandan damlatıyorum. Belki fikir olur. Biberon, eds, şırınga, kaşık derken damlalığıda kullanmış oldum. Hem pompasına basmassam akmıyor hem de ister damla damla dök ağzına ister hepsini yarım çay kaşığı içine anca alıyor eğer denemek istersen detaylı da anlatırım foto falan da atarım