MeteNaz kizim bir hafta sonra 4 aylik olacak ilk ay sütüm yoktu kizim da alması gerekenin cok altinda aldigi ici bana mama başlattılar lakin sütum artması için neler yapabilirim diye arastirdim su 4 sey ve cok basit sey ile ilk aylar iki gogusten zorla 30 cc sagan ben ve kizim beni emdiginde haal ağlardı ac kalırmış simdi kizim gun boyu emiyor biberon sayımız eskiden 5 yada 6 iken simdi 3 e kadar düşürdüm üzerine birde dolaba stok yapacak kadar atiyorum 8 martta ise başlayacağım icin. Yaptigim sey;
1.bol bol emzirmek emzirdikce göğüste sut azda olsa bosaliyor ve beyne sut salgila sinyali gidiyormuş
2.gogusumu masaj ile uyarmak ve kizim emmiyor ise bile sağarak boşaltmak hatta emzirdikten sonra bole sagiyorum yine en az 60 cc cikiyor
3.gunde aksatmadan 4 litre su içiyorum hamileligimde de içtim hiçbir krem kullanmadim tek çatlaksiz atlattim sut yapmada da favorim su
4.duzenli uyku dinlenebilmek ve sıfır demiyorum ama stresi en aza indirmek
Bunlari yaparak suan hem sütüm arttı hem de stokculuga basladim hem de çok hesaplı 🤭🤭❤👌