Nur98 Tecrubeli anneler 🤗😆40 ciktiktan sonra kanama devam ederse o kanama adet yerine mi sayiliyor normalde adetlerim hep duzenli olurdu simdi degisirmi
TZA Assllhn peki bu normal bi şeymiymiş yoksa bi anormallik durumunda mıoluyormuş doktora bildirmek lazım mıymış bi bilginiz var mı
Assllhn TZA yok normal birşey doktorum demişti 40 kanaması olabilirsin o adet sayılmaz demişti onu oldum 15 gün sonra adet olmuştum