Kızlar bebeğim 2 buçuk aylık. Kundaksız uyumuyordu. Gece mama verip uyutuyordum tamam zor dalıyodu ama dalıyodu yani ve yatağında uyuyordu. Son 5 gündür kundağı red edıyo e kundaksızda uyumuyor. Beşiğini istemiyor. Benım yanımda uyumak istiyor. Ne yapıcam ben bi fikir verin hep mi böyle olcak 😒