PrensesimDuru benim kızım da 5 gün sonra 7 aylık olacak, zaten çok iştahlı bir bebek degil ama doyduğu zaman asla ağzını açmaz zorla da olsa yediremem kafasını çevirir mızmızlanır, bebeğinizin hareketlerinden anlarsınız bence ama zaten bu aylarda ek gıdayı tıka basa doyarcasına yemediği icin ben 1 saat sonra mamasını veriyorum içiyor.