3 hafta oldu biz başlayalı, gerçekten sabır sınıyor sinirden ağladım dişlerimi sıka sıka 🙈🙈 ama daha yolun çok başındasınız, ben artık ne zaman başlanırsa başlansın aynı zorlukları olduğunu düşünüyorum 20 ay da bir 30 ay da bir bana göre, hatta belki buyudukçe daha zor oluyor alışıyorlar, WC eğitimi oncesinde tuvalete karşı ilgisi alakası nasıldı? Sizin yönlendirmeleriniz nasıldı ? Mesela ben oncesinde tuvalet ilgisini çeksin diye ona lazımlık klozet aldım aynı bizimki gibi bak beyaz kapağı var sifonu var diye diye sevdi, çiş yaptım tuvalete oh çok rahatladım diyorum, bezi çıkaran kuzenlerini örnek veriyordum her alt değişiminde ah bak bezin artık sıkıyor sen büyüdün artık bizim gibi tuvalete çiş kaka yapabilirsin bezlerini de küçük kuzenine hediye edelim mi onun daha ihtiyacı var falan şeklinde hep yonlendirdim ilk gün 8 kez altına kaçırdı çiş, kaka kaçırmadı hiç kakasının daha çok farkındaydı, 1. Haftanın sonunda ben yıldım geri bezlemek istedim canıma yetti dedim çünkü 5-6 dk da bir çişim geldi diyordu 2 damla çiş yapıyordu ama bezlemedim bi kere açtık başarısızlık hissi olmasın diye sıktım kendimi ama gerçekten zormuş bu tuvalet eğitimi, şimdi çiş tutma süresi uzadı 1 saate kadar çıktı ama günde 1 kez falan kaçırdığı oluyor 2 ayda falan oturuyor deniliyor bakalım umudum bitmedi 😂😂 bir çiş kaka için bu kadar yazdığıma inanamıyorum 😂😂😂🙈