Gonya_42 gulcezerenarslan benim kızım 8 ay 10 günlük henüz dışı çıkmadı ama sizin söylediğiniz gibi şişlik ve beyazlık var hemen çıkar mı yoksa bı kaç ayı varmı ki
gulcezerenarslan Gonya_42 benim oğlumunda 7.ayından itibaren öyleydi ve 9.ayında 2 dişi birden çıktı. Hiç belli olmuyor bilemicemm🤷🏼♀️