Arkadaşlar 1.ay 2 günlük oğlum var sarılık nedeni ile mama takviyesi yaptık. Fakat oğlum mama yediğinde peynnir gibi beni emdiğinde süt olarak çıkarıp kusuyor. Yani beni emdiğinde fazla kusuyor fakat çokta seviyor beni emmeyi. Sıcak tutuyorum kendimi,asitli gaz yapacak içecek,yiyeceklerden uzak duruyorum neden olabilir tecrübeli anneler yardımlarınıza ihtiyacım var