Yusufunannesiiii Sağlıklıyım ve filyasyon ekiplerimde calısıyrm süt iznimi de kullanıyrm resmî tatillerde çalıştırırlar mı
Busuu Yusufunannesiiii calistirmamalari lazm canm sen mesaicisin cunku bende hastanede calisiyordm resmi tatillerde izinliydim
Yusufunannesiiii Busuu hım evet normalde oyle ama filyasyon olunca nasıl olur bilmiyrm sormaya da cekındım doğrusu