Çok korkuyorm bu ne koronaymş ya bugün 2 hafta oldu pozitf olalı negatife döndümmü bilmiyorm ama iki 3 gündğr sırtıma sanki bişey çekiyorlar elektrkli süpürgeyle sanki sırtımdan çekiyorlar bişey ne zaman geçeck bu ya normak ağrım vardı ama bu yeni oldu bitmesi gerkmiyormu artk çok stres okuyorm😢😢